Když dva makléři dělají totéž. Nikdy…

Když dva makléři dělají totéž. Nikdy…

V práci realitního makléře platí více než kdekoli jinde ono známé přísloví: Když dva dělají totéž, nikdy to není totéž.

Lidé si mé služby objednávají z mnoha důvodů. Jeden je ale opravdu velmi důležitý. Jejich nemovitost prodám za více, než by to zvládli sami, nebo většina realitních makléřů. Ano, protože, když dva dělají totéž…

A co by tedy měl mít takový správný inzerát, aby byl makléř vnímaný jako profesionál? Vše, co umožňují inzertní servery. Tedy:

  • Výstižný a čtivý text (dva řádky je málo, román zase moc)
  • Kvalitní fotografie (v počtu ani moc, ani málo)
  • Makléře včetně jeho podobizny (otazník či silueta působí nedůvěryhodně)
  • Video prohlídka (inzerát má až o stovky % větší návštěvnost)
  • A klidně ještě něco navíc, jako půdorysy a podobně.

Podívejte se pro zajímavost na fotografii výše a lehce zjistíte, že rozdíly v práci makléřů bývají velké.

Nejde o to „kolegu makléře“ pranýřovat či dokonce pomlouvat. Mým cílem bylo jen poukázat, že svou práci se snažím vykonávat na profesionální úrovni tak, aby přinášela klientům maximální užitek.

Budete-li chtít ukázat, co vše pro vás umím zajistit a kolik na tom vyděláte, neváhejte se na mě obrátit. Těším se na viděnou.

 

Gabi Kawuloková
Autor: Gabi Kawuloková

Proč reality? Nadchly mě digitální prezentace a široký záběr znalostí napříč různými obory profesionálního makléře. Nastal čas, kdy jsem byla přesvědčená, že můžu i já svým klientům nabídnout nadstandardní služby s využitím všech online dostupných technologií a prodat jejich nemovitost odBOrně, zážitkově a bez stresu. 

Každý prodej je v 98% případech něčím specifický a proto mám ke každé zakázce velmi individuální přístup. Vyrábím příběh a prodejně-marketingovou strategii na míru konkrétní nemovitosti. Pracuji jak s nabídkou, tak poptávkou a díky propacovanému marketingu bude vaše nemovitost zářit na realitním poli. 

V roce 2023 se mi podařilo 2x stát se makléřem měsíce, což považuji za svůj velký pracovní úspěch. Patřit k TOP makléřům je pro mě výsledek tvrdé práce a spokojenosti klientů. 

Neustále pracuji na budování "klientského wellness" a přeji si, aby prodej jejich nemovitosti byl zážitkem spojeným s odbornou péčí a úsměvem na konci. 

Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb. Další informace o cookies najdete zde.

Nastavení