Lukrativní nemovitost – byt na vesnici

Lukrativní nemovitost – byt na vesnici

Nadpis článku je trochu nadnesený. Pravdou však zůstává, že se byty v menších obcích těší nevídanému zájmu kupujících.

 

Výhody takového bydlení:

 

  • Větší soukromí – "vesnické" byty jsou častou situovány v nízkých bytových domech s malým počtem obyvatel. To není anonymní sídliště.

     

  • Zájemci o koupi upřednostňují bytové domy postavené z cihel před panelovými, třeba i proto, že hrubé cihlové zdi mají lepší izolační vlastnosti. A většina "vesnických" bytovek je právě z cihel.

     

  • Byt s výhodami domu – není zvláštností, že takový byt můžete rovnou koupit i se zahrádkou, která se nachází v okolí bytového domu. Nejste limitovaní jen čtyřmi stěnami, a tak si babí léto můžete užít na lavičce v zahradě.

     

 

Nevýhody:

 

  • Nedostatek nabídek na realitním trhu – i když některé obce díky fondům z Evropské unie budují nové bytové jednotky, zůstávají byty často ve vlastnictví obcí a novým uživatelům se nabízejí jen jako nájemní.

     

  • Horší občanská vybavenost – hodně závisí i na velikosti dané obce, ale do divadla či kina si budete muset zajet autem. Málo platné, nemůžeme porovnávat kočku se lvem...

     

  • Větší vzdálenost za prací do okolních měst – schválně mluvím o vzdálenosti, ne o době trvání cesty. V dopravní špičce vám totiž cesta z městského sídliště může trvat déle než cesta ze vzdálenější obce po obchvatu.

     

 

O tom, že dané výhody značně převyšují nedostatky dané nemovitosti, mluví i skutečnost, že ceny bytů v menších obcích v porovnání s minulými lety výrazně stouply. A souběžně je nahoru samozřejmě žene i drahá konkurence bytů ve větších městech.

 

Jste majitelem takové nemovitosti a potřebujete ji prodat? Kontaktujte nás ješte dnes a my vám s prodejem rádi pomůžeme.

 

Gabi Kawuloková
Autor: Gabi Kawuloková

Proč reality? Nadchly mě digitální prezentace a široký záběr znalostí napříč různými obory profesionálního makléře. Nastal čas, kdy jsem byla přesvědčená, že můžu i já svým klientům nabídnout nadstandardní služby s využitím všech online dostupných technologií a prodat jejich nemovitost odBOrně, zážitkově a bez stresu. 

Každý prodej je v 98% případech něčím specifický a proto mám ke každé zakázce velmi individuální přístup. Vyrábím příběh a prodejně-marketingovou strategii na míru konkrétní nemovitosti. Pracuji jak s nabídkou, tak poptávkou a díky propacovanému marketingu bude vaše nemovitost zářit na realitním poli. 

V roce 2023 se mi podařilo 2x stát se makléřem měsíce, což považuji za svůj velký pracovní úspěch. Patřit k TOP makléřům je pro mě výsledek tvrdé práce a spokojenosti klientů. 

Neustále pracuji na budování "klientského wellness" a přeji si, aby prodej jejich nemovitosti byl zážitkem spojeným s odbornou péčí a úsměvem na konci. 

Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb. Další informace o cookies najdete zde.

Nastavení