Pomoc, mám doma neprodejnou nemovitost!

Pomoc, mám doma neprodejnou nemovitost!

Co s tím? Jak se to v dnešní době, kdy je všeobecně nedostatek bytů či domů na trhu, vůbec může stát? Pokud se nemovitost neprodává, vyplývají z toho jen dvě věci:

  • špatný marketink

  • nereálná cena

V případě, že prodáváte s pomocí realitní kanceláře, špatný marketink můžete s vysokou pravděpodobností vyloučit. Máte kvalitní fotografie, poutavý popis, týdny běží a nikdo se vám na byt neozývá? Podle čeho jste stanovili jeho prodejní cenu?

Řada majitelů nemovitostí používá stejnou strategii prodeje. A to „Zkusím, a když to nepůjde, zlevním". Na tom není nic špatného, Češi rádi při koupi vyjednávají o ceně. Problém nastane až v případě, když ten první „nástřel" je příliš vzdálený realitě.

Často se setkávám s argumentem, že majitel bytu má na prodej čas a nic ho netlačí. Bohužel si neuvědomuje, že čím déle se dům prodává, tím jsou vyšší náklady, které jeho majitel musí snášet. Tvrzení, že byt nic nepotřebuje, není pravdivé. Musíte platit nájem, daně, v domech přes zimu temperovat, v létě sekat trávník atd. Kromě těchto věcí mají nemovitosti, které jsou dlouho na prodej, u kupujících punc podezřelosti. Nikdo se po čase neubrání otázce: „Jaký je tam háček, že se to ještě neprodalo?"

Nakonec se každý dříve či později dostane k tomu, že začne snižovat cenu. Ani na tom není nic špatného, když to udělá rozumně.

Možní kupující, když surfují po inzerátech, mají ve zvyku všímat si nemovitostí, které vyčnívají z průměru. Takže si předraženou nemovitost zapamatují. Stejně rychle zareagují i na změnu její ceny. Ale jestli si myslíte, že poběží k telefonu dohodnout si prohlídku, nemusí to být tak úplně pravda. Mohou vyčkávat, kolik ještě z ceny půjde dolů.

Není proto vůbec od věci prokonzultovat startovací prodejní cenu s makléřem, který má k dispozici databázi skutečných prodejních cen podobných nemovitostí.

Gabi Kawuloková
Autor: Gabi Kawuloková

Proč reality? Nadchly mě digitální prezentace a široký záběr znalostí napříč různými obory profesionálního makléře. Nastal čas, kdy jsem byla přesvědčená, že můžu i já svým klientům nabídnout nadstandardní služby s využitím všech online dostupných technologií a prodat jejich nemovitost odBOrně, zážitkově a bez stresu. 

Každý prodej je v 98% případech něčím specifický a proto mám ke každé zakázce velmi individuální přístup. Vyrábím příběh a prodejně-marketingovou strategii na míru konkrétní nemovitosti. Pracuji jak s nabídkou, tak poptávkou a díky propacovanému marketingu bude vaše nemovitost zářit na realitním poli. 

V roce 2023 se mi podařilo 2x stát se makléřem měsíce, což považuji za svůj velký pracovní úspěch. Patřit k TOP makléřům je pro mě výsledek tvrdé práce a spokojenosti klientů. 

Neustále pracuji na budování "klientského wellness" a přeji si, aby prodej jejich nemovitosti byl zážitkem spojeným s odbornou péčí a úsměvem na konci. 

Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb. Další informace o cookies najdete zde.

Nastavení